sobota, 28 czerwca 2014

Summertime

Zamówienie dla villiars 

Zamówienie dla Alicja

Zamówienie dla Drew Love

Zamówienie dla Chloe Bermundo

Zamówienie dla AgataKrzewina

Zamówienie dla LuvMy Mileyx

TRZY OSTATNIE SZABLONY ZAWIERAJĄ BUTTON BLOGA - trzy pierwsze proszę o wstawienie buttona, który znajduję się po prawej stronie. (Przypominam, że niektóre szablony zabezpieczone są hasłem! -Hasło znajduję się w regulaminie)

Ogromnie was przepraszam, że musiałyście tyle czekać, a także że nie użyłam waszych zdjęć, ale mam na to wytłumaczenie. Na mojego taty laptopie nie mogę skopiować linków i nie chcą się one w żaden sposób otworzyć, dlatego bardzo was przepraszam.

Do osób zamawiających pod poprzednią notką:
Szablony dla was pojawią się do 12 lipca, konkretnie nie mogę podać daty, bo zawsze mi coś wypada, albo po prostu mi się nie chce.

 Życzę wam udanych wakacji!

17 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za szablon, jest prześliczny vxzsbcgtfvdxsg *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za szablon, podoba mi się i pasuje do mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ci dziękuję za śliczny szablon - kolorystyka i zdjęcia są cudowne! Jak tylko ogarnę rozdział i odblokuję bloga to natychmiast go ustawiam :) Dzięki raz jeszcze, @villiars <3

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za zauważenie mojego zamówienia ♥ Tobie też życzę udanych wakacji i weny na nowe szablony. nie ma sprawy, bo właśnie mniej więcej o 12 lipca zdążę napisać rozdział i wraz z nowym szablonem się on pojawi.
    jeszcze raz dziękuję.
    button w linkach a zamówienie w poprzednim poście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. 1. Arabella
    2. TT: @SoundOfLovex
    3. http://unknownidentiity.blogspot.com/
    4. "Unknown Identity" - tytuł bloga
    "Nobody sees, nobody knows,
    We are a secret can't be exposed" - cytat
    5. kolory ciemne, a najlepiej gdyby to były ciemne odcienie niebieskiego
    6. Cher Lloyd (http://data2.whicdn.com/images/117824801/large.jpg) i Justin Bieber (http://data3.whicdn.com/images/120947077/large.jpg)

    Robimy małą rewolucję na blogu i w opowiadaniu dlatego będziemy dozgonnie wdzięczni jeśli wykonasz dla nas ten szablon. ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Arabella
    2. @_rainbooww
    3. http://someone-like-you-niallhoran.blogspot.com/
    4. I'll never find someone like you
    5. Może coś typu niebieski, fioletowy, może granat? Sama nie wiem, wybierz taki jaki uważasz :)))
    6. Niall Horan ( Punk ) & Lily Collins
    Z góry dziękuję, ily ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Arabella
    2.@belieberever699 TT
    3.http://dont-go-baby.blogspot.com/
    4.Don't run away before death because She always catches you
    5. Kolor czarny ale niekoniecznie ( ale obowiązkowo musi być bardzo ciemny)
    6. Justin Bieber ( gangster) Ashley Benson (gangster)
    Jeżeli wykonasz ten szablon będę ci wdzięczna ♥ Serdecznie ci dziękuje ♥ Love ya

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. @ah_Niall
    2. http://ps-i-love-you-pl.blogspot.com/
    3. P.S I LOVE YOU
    4. szary lub brązowy
    5. Niall Horan & Zoella Sugg
    Z góry dziękuje :) x

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o odnośnik w sprawie twojego bloga, to mogę poprostu dodać go do zakładki "szablon" ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję ♥ Śliczny szablon ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pytanie: jeżeli chodzi o to, żeby było wiadome skąd mam szablon . To zamierzam dodać link do tej strony w zakładce szablon. Ale czy moge to zrobic gdy otrzymam już szablon od ciebie?

    OdpowiedzUsuń